Rady pre úspešné a zdravé chudnutie

Čerstvosť jedla, skladba a správna príprava sú pre vyváženú diétnu stravu veľmi dôležité. No jedlá v programoch eDiéta je možné dlhodobo konzumovať aj v rámci racionálnej stravy a zdravého životného štýlu. Náš koncept funguje na celodennom nutrične vyváženom stravovaní v kombinácií s pravidelným pohybom. Naučte sa, ako prakticky zlepšiť váš život a starajte sa o svoje telo, pretože:

Vaše telo je jediné miesto, kde musíte žiť!

Základné princípy zdravého stravovania, ktoré doporučujeme klientom.

  • jedzte denné porcie diétnej stravy v časovom intervale 2 - 3 hodiny.
  • raňajkovať by ste mali medzi 7.00 h – 9.00 h.
  • pokiaľ vás nezasýtia raňajky, môžete k nim pripojiť aj desiatu.
  • časový odstup medzi raňajkami a obedom nemal byť viac ako 3,5 hodiny
  • jedlá konzumujte v časoch: Raňajky: 7:00-9:00 - Desiata: 10:00 - Obed: 12:00 - 14:00 - Olovrant: 16:00 - Večera: 18:00 - 20:00
  • v prípade situácie pracovného obeda  si objednáte podľa svojej chuti ľahké jedlo, doporučujeme buď polovičnú porciu alebo detskú. A následne pokračujete našou stravou

Správny pitný režim dostane vaše telo do správnej formy.

  • počas diéty odporúčame piť 2 - 3 litre tekutín denne
  • medzi najvhodnejšie nápoje patria stolové vody s nízkym obsahom minerálnych látok, bylinkové čaje a pod.
  • vyvarovať by ste sa mali sýtených a sladkých nápojov
  • alkohol by sa mal počas chudnutia úplne obmedziť
  • pohár bieleho suchého vína na spoločenskej akcii vám ale nemôže uškodiť  :-)

 

 

Cvičte, behajte, prechádzajte sa.  Bude sa cítil lepšie. 

  • žite aktívnejšie, doprajte si viac pohybu
  • ideálne je spojiť chudnutie s návštevou fitnescentra, alebo akýmkoľvek športom.
  • pravidelný pohyb spôsobí, že sa budete cítiť lepšie i po psychickej stránke, čo sa odrazí aj na vašom lepšom spánku
  • akákoľvek fyzická aktivita je prospešná, no záleží však aj na vašej fyzickej kondícii
  • preto je vám k dispozícií aj naša trénerka, ktorá vám môže poradiť alebo odporučiť rôzne cvičenia na spaľovanie tukov v určitých partiách
  • hlavné je aby ste si v noci dobre oddýchli a dopriali telu dostatočné množstvo tekutín. 

Ulovte motiváciu. My vám s tým radi pomôžeme.

  • počas prvého mesiaca sa dostavia prvé viditeľné výsledky
  • výraznejší a trvalejší efekt sa však prejaví po troch mesiacoch
  • vždy záleží len na vás a vašej predstave o ideálnej cieľovej hmotnosti
  • zníženie váhy je individuálne
  • úspešnosť nášho konceptu prevyšuje 94 %
  • v prvom mesiaci by ste mali schudnúť ideálne 3–4 kilá
  • aby sme predišli “jo-jo” efektu strata hmotnosti by mala byť postupná
podte-s-nami-do-toho-klasik.png
Vyskúšať Vyskúšajte našu diétu
Týždeň, mesiac alebo rovno tri